Login
Photobucket

photobucket

0 «Ανυπομονώ για το ντεμπούτο μου»

Ο Δημήτρης Στάμου, ήρθε στον ΠΑΟΚ από πέρυσι, μαζί με τον Απόστολο Γιάννου και τον Γιώργο Κατσικά, ως προτάσεις του σημερινού τεχνικού διευθυντή της ομάδας Γιώργου Γεωργιάδη. Ο ίδιος δεν κατάφερε να δείξει τα στοιχεία του από πέρυσι και εξηγεί στο PAOK24 τους λόγους που συνέβη αυτό.

stamou

Το Are You Interested? είναι η μεγαλύτερη σε χρήση εφαρμογή του Facebook, με πάνω από 55 εκατομμύρια χρήστες που συνέχεια αυξάνονται! Το AreYouInterested σας βοηθά να κάνετε γνωριμίες μέσω μια πολύ απλής και ευχάριστης εφαρμογής στο Facebook. Πατήστε εδώ

Διαβάστε αναλυτικά το τι είπε στο PAOK24:

Δημήτρη τι έγινε και δεν κατάφερες να πάρεις συμμετοχές κατά τη διάρκεια της περυσινής σεζόν;
«Ταλαιπωρήθηκα από ένα πρόβλημα στους κοιλιακούς, έκανα τρεις επεμβάσεις από τον περασμένο Οκτώβρη μέχρι και πριν ένα μήνα. Έχασα ουσιαστικά όλη τη χρονιά, όμως πλέον είναι πολύ καλά και εύχομαι να συνεχίσω έτσι»

Το γεγονός πως ο άνθρωπος που σε πρότεινε στον ΠΑΟΚ είναι σήμερα και τεχνικός διευθυντής, σημαίνει κάτι για εσένα;
«Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που με βοήθησε πολύ και στη παρουσία στην εθνική Ελπίδων, αλλά και στον ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην ομάδα».

Ήσουν στον δρόμο για Αθήνα, έτοιμος να υπογράψεις στην ΑΕΚ. Τι έγινε και επέστρεψες να υπογράψεις τελικά στον ΠΑΟΚ;
«Ήμουν μία από ώρα από Αθήνα όταν μου τηλεφώνησαν από τον ΠΑΟΚ και επέστρεψα. Ήθελα να πάω στον ΠΑΟΚ από την αρχή και είχα πει στον μάνατζέρ μου πως οποιαδήποτε στιγμή έρθει πρόταση, να μου το πει. Έτυχε και πήρε τηλέφωνο λίγη ώρα πριν φτάσω στην Αθήνα και δεν το σκέφτηκα καθόλου»

Τελικά είσαι χαφ ή στόπερ;
«Το ίδιο είναι για εμένα, από τον προπονητή εξαρτάται και το τι θα μου ζητήσει»

Τι είναι για σένα το ποδόσφαιρο;
«Είναι αυτό που θέλω να κάνω στη ζωή μου. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που παίζω ποδόσφαιρο και αμείβομαι για αυτό».

Είναι η πρώτη σου προετοιμασία με τον ΠΑΟΚ και βέβαια μία προετοιμασία πολύ ιδιόμορφη λόγω των πολλών νεαρών παικτών που βρίσκονται στην ομάδα. Πως την βλέπεις στις πρώτες μέρες της;
«Πρώτα απ όλα θεωρώ πως όλοι είναι καλοί παίκτες, αλλιώς δεν θα βρισκόντουσαν εδώ. Είναι πολύ καλό να υπάρχουν τόσοι καλοί νεαροί παίκτες που αγαπάνε πραγματικά την ομάδα. Αυτό που απομένει είναι να δουλέψουν και πιστεύω πως αν στηριχτούν θα παίξουν και θα προσφέρουν».

Πως βλέπεις τις προπονήσεις του Γιώργου Δώνη;
«Είναι καλός προπονητής και βρίσκεται κοντά μας. Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσω για τη δουλειά του γιατί τώρα και εγώ τον μαθαίνω».

Βλέπεις να έρχεται το ντεμπούτο σου στη Τούμπα;
«Είναι αλήθεια πως το περιμένω πως και πως. Είναι κάτι που το θέλω πολύ και δε με ενδιαφέρει ποιος θα είναι ο αντίπαλος»

Τελικά γιατί επέλεξες τον ΠΑΟΚ;
«Γιατί απλά είναι μία πάρα πολύ μεγάλη ομάδα»

Και συμπληρώνουμε εμείς γιατί είσαι ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ..!!!

Όλα αυτά τα λόγια του νεαρού ποδοσφαιριστή μας λίγοι θα τα διαβάσουν,λίγοι θα τα δώσουν σημασία,λίγοι θα τα πιστέψουν,λίγοι θα τα εκτιμήσουν.

Είμαστε συνηθισμένοι βλέπετε με τα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ.Επειδή όμως από φέτος και για…….Θα πορευτούμε με αυτούς τους νεαρούς σε ηλικία παίχτες καλό θα είναι να εμπιστευτούμε αυτά τα παλικάρια μας.Εμείς πιστεύουμε σε αυτούς.Εμείς θα είμαστε κοντά τους και θα τους στηρίξουμε.Δεν είναι εύκολο..Το ξέρουν.Ξέρουν ό,τι θα έχουν τρομερή πίεση και είναι στο χέρι τους να ανταπεξέλθουν.Εμείς πρέπει να τα στηρίξουμε αυτά τα παιδιά..

Υ.Γ.Ήταν στο δρόμο για να υπογράψει στην Άεκ που τον ήθελε στο ρόστερ της.Όμως όταν έμαθε ό,τι τον θέλει ο ΠΑΟΚ,λίγο πριν φτάσει στην Αθήνα,δεν το σκέφτηκε καθόλου και ακολούθησε την καρδιά του.Εμάς αυτό,όταν το είχαμε μάθει πέρυσι μας είχε συγκινήσει,λίγοι το ξέρουν,λίγοι νοιάζονται,λίγους τους ενδιαφέρει.Εμάς ακόμα και τώρα μετά από αυτή την συνέντευξη που παραχώρησε,μετά από ένα χρόνο,ίδια συγκίνηση μας προκάλεσε.

Πρέπει να μάθουμε να αγαπάμε τα ΠΑΙΔΙΑ μας.Και αν τα μυαλά τους παραμείνουν στη θέση τους,κάποια στιγμή θα μιλάμε γι’αυτούς και τα κατορθώματα τους με περηφάνια,που μόνο κέρδος στο μέλλον θα έχει η ομάδα μας.

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ