Login
Photobucket

photobucket

0 "Στο πλευρό του Βρύζα και της ομάδας που αγαπώ"

TOYRSOYNIDIS

Ο νέος σύμβουλος του προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Τουρσουνίδης, αναλύει τις σκέψεις του για τον νέο ρόλο του στον ΠΑΟΚ μιλώντας στο Sport24.gr

Για τον ρόλο συμβούλου δίπλα στον Ζήση Βρύζα και την νεά συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ μίλησε στο Sport24.gr ο Γιώργος Τουρσουνίδης.

"Είμαι ικανοποιημένος και παράλληλα χαρούμενος που αρχίζω και πάλι συνεργασία με την ομάδα που αγαπάω και έχω προσφέρει στην καριέρα μου", δήλωσε αρχικά και επισήμανε: "Είναι σημαντικό για μένα το οτι ήταν και μια επιλογή του προέδρου να έχουμε αυτή την συνεργασία και πιστεύω πως θα βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται στον ΠΑΟΚ".
Ο Τουρσουνίδης αναφέρθηκε ακόμη στο χρονικό των επαφών που είχε με τον Ζήση Βρύζα, αλλά και στον ρόλο που θα έχει. "Συζητάμε εδώ και καιρό με τον Βρύζα. Αλλωστε με τον ΠΑΟΚ δεν είχα διακόψει ποτέ τις επαφές μου.

Το τελευταίο διάστημα έγιναν πιο συγκεκριμένες οι επαφές μας και καταλήξαμε σε αυτή την συνεργασία. Ο ρόλος μου θα αφορά κυρίως το επικοινωνιακό κομμάτι και θα συζητάμε με τον πρόεδρο κυρίως και κάποια ζητήματα γύρω από το ποδοσφαιρικό τμήμα έτσι ώστε να βρίσκονται οι καλύτερες δυνατές λύσεις".

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ