Login
Photobucket

photobucket

0 Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ

Από:Ασπρόμαυρη Μαγεία

Ο Ουρουγουανός υπέγραψε νέο συμβόλαιο με σημαντικά μειωμένες απολαβές. "Είμαι υπερήφανος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι φορώντας τη φανέλα του ΠΑΟΚ" αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του

pablo2

Η Ανακοίνωση της ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. αναλυτικά:

Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει ότι ο Pablo Garcia, μετά από συνάντηση που είχε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ζήση Βρύζα και τον αντιπρόεδρο - τεχνικό διευθυντή της ομάδας Παντελή Κωνσταντινίδη, συμφώνησε και υπέγραψε την επέκταση του συμβολαίου του ως τις 30/06/2013.

Ο Pablo Garcia μιλώντας στο www.paokfc.gr αμέσως μετά από την υπογραφή του νέου συμβολαίου με τον Π.Α.Ο.Κ. δήλωσε τα εξής:

«Νιώθω πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με τον Π.Α.Ο.Κ. για ακόμη έναν χρόνο. Είμαι υπερήφανος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι φορώντας τη φανέλα του Π.Α.Ο.Κ.

Αυτό που περιμένω και επιθυμώ είναι τη νέα αγωνιστική περίοδο να δημιουργήσουμε μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα, που θα μπορέσει να δώσει χαρές στον φίλαθλο κόσμο της.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ προς τον Πρόεδρο Ζήση Βρύζα, τον αντιπρόεδρο Παντελή Κωνσταντινίδη και τη διοίκηση της ομάδας για την τιμή που μου κάνουν να συνεχίσουμε την συνεργασία μας για άλλον έναν χρόνο».

 

Ό,τι και να πει κανείς για αυτόν τον ΠΑΙΧΤΑΡΑ είναι λίγο..

ΠΑΜΠΛΟ ΨΥΧΑΡΑ..
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..
ΠΑΟΚΑΡΑ

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ