Login
Photobucket

photobucket

0 Στις 16.00 παρουσίαση Δώνη και διαρκείας-(LIVE)

 

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε την τυπική ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον Έλληνα τεχνικό

donis (1)

Στις 16:00 θα γίνει η παρουσίαση του Γιώργου Δώνη και των  συνεργατών του στο τεχνικό τιμ, αλλά και της προώθησης των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα περίοδο από τον Ζήση Βρύζα. Αυτή την ώρα υπογράφονται τα συμβόλαια και σε λίγα λεπτά αναμένεται και η ανακοίνωση έναρξης της συνεργασίας μεταξύ του ΠΑΟΚ και του Έλληνα τεχνικού

ΠΗΓΗ

16:20 Μόλις ξεκίνησε η συνέντευξη τύπου

donis (2)

Γιώργος Δώνης για τα επόμενα 2 χρόνια στον ΠΑΟΚ

Μπορώ να πώ ό,τι πήρα εύκολα την απόφαση μου.Ο ΠΑΟΚ μου έδειξε ό,τι έχει πλάνο και αυτό το πλάνο με ικανοποίησε.

Ξέρουμε σε ποιες θέσεις θέλουμε μεταγραφές.Έχουμε ήδη κάνει τον προγραμματισμό,έχω μιλήσει με τον πρόεδρο γι’αυτό το θέμα και πλέον το μόνο που μένει είναι να το υλοποιήσουμε.

Δύσκολο να έρθουν παίχτες από τις παλιότερες ομάδες που έχω συνεργαστεί.

Όταν πήγα στην άεκ ήμουν 4-5 χρόνια μικρότερος και με είχε κυριεύσει ο ενθουσιασμός πλέον είμαι πολύ πιο ώριμος και ξέρω τι πρέπει να κάνω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Ζήσης Βρύζας: "Ηταν μια στρατηγική επιλογή η αλλαγή προπονητή. Υπήρχαν στοιχεία που έπρεπε να αλλάξουν. Είμαι στη ευχάριστη θέση να ανακοινώσω πως τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι τεχνικός ο Δώνης. Πρέπει να δώσουμε βαρύτητα στην πειθαρχία και την οργάνωση".

Στην συνέχεια κάνει δηλώσεις ο Γιώργος Δώνης: "Είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος. Εκροσωπώ ένα μεγάλο σύλλογο και ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία και ο προγραμματισμός. Ηταν εύκολη απόφαση για μένα. Είναι λογικό να θες να σκεφτείς μια πρόταση. Βασικό στοιχείο είναι πως ο Βρύζας που είπε ένα ξεκάθαρο πλάνο. Επίσης ο ΠΑΟΚ πήρε γρήγορα την αδειοδότηση και αυτό δείχνει πως έχει βάλει μια τάξη. Ετσι η απόφαση ήταν εύκολη. Υπήρχαν μόνο κάποια οικογενειακά θέματα. Θα πρέπει να χωριστούμε σε τρία σπίτια γιατί ο ένας γιος μου πήγε στο εξωτερικό και ο άλλος είναι στον Παναθηναικό".

Για το πλάνο: "Θέλω να δω τους παίκτες μου και σημαντικό κομμάτι είναι πως πολλές φορές περιμένουν από τον προπονητή να πει τους στόχους του. Θέλω το πλάνο να είναι ξεκάθαρο και να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι. Ξεκάθαρο πλάνο είναι η εξέλιξη των παικτών. Οχι μόνο των νέων αλλά και σε αυτούς που είναι 35 ετών. Είναι σημαντικό να εξελίσσονται και αυτοί. Να γίνει επίσης η Τούμπα πολύ δυνατή και οι αντίπαλοι να είναι ικανοποιημένοι έστω και αν πάρουν μια ισοπαλία. Υπάρχουν επιμέρους στόχοι".

Για τον ΠΑΟΚ του Μπόλονι: "Δεν έχω μάθει να αποφεύγω ερωτήσεις, ούτε να μην δίνω απαντήσεις. Δεν θέλω να εκφράζω σχόλια για την ομάδα μου στο παρελθόν. Ο ΠΑΟΚ είχε ένα πλάνο τότε τον αντιμετωπίσαμε ως αντίπαλο και δεν θα ήθελα να κάνω καμία αναφορά αν μου άρεσε κάτι ή όχι".

Για την πίεση: "Πρέπει να μάθουμε να ξεπερνάμε την πίεση. Οι ξένοι προπονητές έχουν αβαντάζ σε αυτό επειδή δεν καταλαβαίνουν ελληνικά. Σε μία καριέρα 10 ετών πρέπει να υπάρχουν και αρνητικά γιατί αλλιώς χάνεται η ισορροπία. Η διαφορά η σημερινή με τότε που είχα πάει στην ΑΕΚ είναι ότι τότε δεν συγκράτησα τον ενθουσιασμό μου. Τώρα είμαι πιο ώριμος. Ξέρω τι πρέπει να κάνω και τι πρέπε να ζητήσω. Από την στιγμή που το ποδόσφαιρο είναι θέαμα θα υπάρχει κριτική αλλά πλέον είμαι πολύ πιο ώριμος για να το αντέξω".

Για την απόφασή του να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Οταν μελετάς μία ομάδα βλέπεις βασικά πράγματα όπως η ιστορία. Αυτό είνα διαφορετικό όμως από κάποια άλλα πράγματα. Αυτό που δείχνει η ομάδα στον αγωνιστικό χώρο αντιπροσωπεύει και τον κόσμο. Εμείς θέλουμε αυτό που θα βλέπει ο κόσμος να είναι και αποτελεσματικό και ευχάριστο".

Για τις μεταγραφικές αναζητήσεις: "Μπορώ να σας πω από τις συζητήσεις που κάναμε ότι θέλω η ομάδα μου να είναι ευέλικτη και πάνω σε αυτό υπάρχουν παίκτες που μπορούν να ανταποκριθούν. Εχουμε μπει στην τελική ευθεία για τον προγραμματισμό. Εχουν υποδειχθεί παίκτες και θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε τις πιθανότητες αποτυχίας".

Για τον χρόνο που ζήτησε: "Είχα πει ότι τον χρόνο τον θέλω για καθαρά οικογενειακούς λόγους. Καλό είναι να υπάρχουν προτάσεις. Η πρόταση του εξωτερικού ήταν δέλεαρ καθαρά για τα χρήματα προτίμησα όμως να δοκιμάσω σε ένα μεγάλο σύλλογο στην Ελλάδα".

Για την προετοιμασία: "Μια καλή προετοιμασία είναι καλή αρκεί να γίνει καλή δουλειά μέσα στην χρονιά. Υπάρχουν παίκτες που αυτά που θέλω να περάσω τα παίρνουν γρήγορα. Πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ έχει έμπειρους παίκτες και θα είναι πιο σύντομος ο χρονος σε αυτό".

Για τις αδειοδοτήσεις: "Είναι άσχημο για το ποδόσφαιρο και τους παίκτες. Οι ποδοσφαριστές δεν θα μπορούν να βρουν εύκολα δουλειά. Είναι άσχημο αυτό που συμβαίνει. Ισως 2-3 ομάδες να είναι χειρότερες από πέρυσι".

Για τους συνεργάτες του: "Εκτός από εμένα θα είναι τέσσεροι συνεργάτες. Οι Αγγελίνας, Μαλιαρίτσης, Μένταν και Γεωργίτσας"

Για τις ακαδημίες: "Είναι βασικό η εξέλιξη των ακαδημιών. Θα πρέπει να υπάρχει οργανόγραμμα. Αυτό το θέμα στην χώρα μας είναι πίσω. Υπάρχει άφθονο ταλέντο στους Ελληνες παίκτες και πάνω σε αυτό θα πρέπει να δουλέψουμε"

Για τις φιλοδοξίες του: "Είμαι υπερβολικά φιλόδοξος. Ο ενθουσιασμός μερικές φορές μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Θέλω έναν ΠΑΟΚ που θα δούμε τους στόχους από παιχνίδι σε παιχνίδι. Τους ρόλους σε μια ομάδα είναι εύκολο να τους βάλεις"

Μιλάει ο Βρύζας: "Για τον τεχνικό διευθυντή δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο. Οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι. Ετσι λειτούργησε ο ΠΑΟΚ. Οι αποφάσεις του προπονητή είναι σημαντική".

Ο Γιώργος Δώνης παίρνει τον λόγο: "Σίγουρα μακάρι την επόμενη χρονιά να μην είμαστε στο σχεδόν"

Μιλάει ο Ζήσης Βρύζας: "Είναι πιθανό ο νέος τεχνικός διευθυντής να είναι ο Γιώργος Γεωργιάδης, δεν είναι σίγουρο, θα μιλήσουμε μαζί του και θα δούμε"

Γιώργος Δώνης: "Μιλάω καθαρά για αγωνιστικό πλάνο. Γιατί υπάρχει πάντα κάτι που προπονητικά εγώ θα το ήθελα η ομάδα μου να είναι ευέλικτη και έτσι να υπάρχουν κάποιοι παίκτες που μπορούν να μετακινηθούν μέσα στο γήπεδο"

Ζήσης Βρύζας: "Εγώ νομίζω είναι ασόβαρο. Καταλαβαίνω την αναγκαιότητα αλλά σε περιόδους κρίσης πρέπει να παίρνουμε τέτοιες αποφάσεις. Από την πλευρά του ΠΑΟΚ το βλέπω έτσι"

Για τον Παντελή Κωνσταντινίδη: "Θέλω να ευχαριστήσω τον Κωνσταντινίδη για όλα όσα έκανε, πλέον πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά"

Για την λειτουργία της ομάδας: "Εγώ σας είπα είναι πιο σημαντική η λειτουργία της ομάδας και η οργάνωση παρά οι επιλογές προσώπων. Με τον κ. Δώνη θέλω να πιστεύω ότι θα μειώσουμε το ρίσκο προς αυτή την κατεύθυνση".

Δώνης: "Με τους τίτλους δείχνεις πως μεγαλώνεις. Ο τίτλος του Κυπέλλου σίγουρα δεν είναι ισάξιος του πρωταθλήματος. Αυτό που πηγαίνει τις μεγάλες ομάδες μπροστά είναι να μπορούν να διεκδικούν τον μεγάλο τίτλο"

Βρύζας: "Τα θέματα επικοινωνίας και πειθαρχίας είναι πολύ σημαντικά. Πλέον έχουμε ανθρώπους που έχουν δουλέψει χρόνια μαζί και νομίζω χωρίς να ξεχνάμε την κατάσταση που βρίσκεται ο ΠΑΟΚ ότι μπορούμε να πετύχουμε σημαντικά πράγματα".

Δώνης: "Δεν έχει ενδιαφέρον ούτε σε ποιες ομάδες έχω παίξει ούτε ποια ομάδα υποστήριζα. Επιλέχθηκα για προπονητής. Αυτό δεν πρέπει γενικώς να είναι κριτήριο, πρέπει να κριθώ από την δουλειά που θα παρουσιάσω".

 

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ