Login
Photobucket

photobucket

0 ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕ Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ

Από: Admin Team

magketi 7

ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΗΡΘΕ Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ..

O Kόρεϊ Μαγκέτι έφτασε στη Θεσσαλονίκη, αποθεώθηκε από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και θα συζητήσει με τον Δικέφαλο την πιθανότητα συνεργασίας μέχρι τη λήξη του λοκ άουτ στο ΝΒΑ

magketi 3

maggeti kosmos

Corey Maggette

Oι δηλώσεις του Corey Maggette:

"Είμαι πολύ χαρούμενος, αισθάνομαι καταπληκτικά. Οι φίλαθλοι είναι εκπληκτικοί, νιώθω χαρά που μπορεί να παίξω στον ΠΑΟΚ.

Έκανε πολύ καλή δουλειά ο μάνατζερ μου και αυτός μου έδωσε την σκέψη να έρθω και να παίξω στην Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ. Νομίζω είναι πολύ καλή στιγμή ώστε σύντομα να δώσω την απάντησή μου".

Για το τι έμαθε από την Αμερική για τον ΠΑΟΚ είπε: "Οι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Αυτοί μου έδωσαν το κίνητρο να έρθω εδώ και να παίξω".

Ο Μαγκέτι τραβούσε videos

Υ.Γ. ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ..ΑΦΟΥ ΗΡΘΕ..ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ..

ΤΟ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ..

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ