Login
Photobucket

photobucket

0 “ Έζησα μεγάλες στιγμές”

Από:Ασπρόμαυρη μαγεία

Ο Μίροσλαβ Σνάουτσνερ παραχώρησε μία αποχαιρετιστήρια συνέντευξη στα «Σπορ του Βορρά» καθώς μετά από πέντε χρόνια στον ΠΑΟΚ αποχωρεί από την ομάδα (ολοκληρώνεται το συμβόλαιό του και δε θα ανανεωθεί…) και στα 33 του χρόνια ετοιμάζεται να επιστρέψει στην πατρίδα του...

Snaoutsner

Ο Πολωνός αποχαιρετά το Δικέφαλο αλλά και τον κόσμο που τον αγάπησε ως έναν άοκνο εργάτη, που έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω και δεν δημιούργησε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα στην ομάδα…
“Έζησα μεγάλες στιγμές στον ΠΑΟΚ κι ας μην πήραμε τίτλο”, τόνισε εξ αρχής ο Σνάουτσνερ.
“Είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος από την παρουσία μου σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ, ο οποίος ήταν η καλύτερη επιλογή της καριέρας μου… Στα πέντε χρόνια που πέρασα στην ομάδα, είχαμε περισσότερες καλές στιγμές από κακές. Φεύγοντας πλέον από την Ελλάδα κρατάω μόνο τις καλές στιγμές και τώρα που τις σκέφτομαι ήταν πολλές κι ας μην πήραμε κάποιον τίτλο. Δε μας άφησαν κιόλας…
Πιστεύω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει μία καλή γνώμη για μένα και πρέπει να είναι σίγουρος ότι πάντα προσπάθησα για να δώσω ό,τι καλύτερο είχα στην ομάδα. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο, αλλά ο χρόνος μου στο Δικέφαλο τελείωσε… Είναι η ώρα να αποχωρήσω ως φίλος…”.
-Θα επιστρέψεις στην πατρίδα σου;
“Έτσι φαίνεται… Ο μάνατζέρ μου έχει επαφές με 3-4 ομάδες στην Πολωνία και λογικά εκεί θα συνεχίσω. Μου φαίνεται παράξενο όμως ότι θα επιστρέψω στην πατρίδα μου μετά από 9 χρόνια στην Ελλάδα, διότι πριν από τα πέντε χρόνια στον ΠΑΟΚ έπαιξα και τέσσερα χρόνια στον Ηρακλή…”
-Έζησες πολλά χρόνια στη Θεσσαλονίκη…
“Γι’ αυτό μου είναι δύσκολο να φύγω από τη Θεσσαλονίκη μετά από 9 χρόνια. Όταν μετά από τον Ηρακλή ήταν να συνεχίσω στον ΠΑΟΚ, μου έλεγαν να μην υπογράψω στον ΠΑΟΚ… Το σκεφτόμουν τότε. Είχα περάσει και τέσσερα χρόνια στον Ηρακλή… Δεν ήταν λίγα. Αλλά τελικά δεν το μετάνιωσα ποτέ και μετά από πέντε χρόνια είμαι σίγουρος ότι ο ΠΑΟΚ ήταν η καλύτερη επιλογή της καριέρας μου”.
-Τι σου έχει μείνει πιο έντονα από τα 5 χρόνια στον ΠΑΟΚ;
“Πολλά… Νομίζω ότι οι πορείες στην Ευρώπη ήταν ό,τι καλύτερο έχω να θυμάμαι στην καριέρα μου. Παλέψαμε και για το πρωτάθλημα στην Ελλάδα αλλά Δε μας άφησαν να το διεκδικήσουμε μέχρι το τέλος…”
Δεν ξεχνάει τον Σπάθα
Στα πέντε χρόνια που έπαιξε ο Σνάουτσνερ στον  ΠΑΟΚ αγωνίστηκε σε 122 επίσημα ματς. Παρότι αμυντικός ήταν πάντα ένας από τους πιο καθαρούς παίκτες. Μόνο μία φορά αντίκρισε κόκκινη κάρτα όσο ήταν στο Δικέφαλο. Ήταν στην αξέχαστη “σφαγή” από τον Σπάθα στο Χαριλάου (14/3/2010), όπου ο Αθηναίος ρέφερι απέβαλε τον Πολωνό και μετά και τον Βιεϊρίνια αφήνοντας τον ΠΑΟΚ με 9 παίκτες στην ήττα με 2-0 από τον Άρη. “Δεν ξεχνιέται εκείνο το παιχνίδι. Εκεί μας στέρησαν το δικαίωμα να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος. Δε μας άφησαν…”
“Είχα σπουδαίους συμπαίκτες”
Ο Σνάουτσνερ είχε… “άχτι” να βάλει ένα γκολ στην Ελλάδα. Σε 233 επίσημα ματς με Ηρακλή (111) και ΠΑΟΚ (122) δεν τα κατάφερε. Το μοναδικό επίσημο γκολ της καριέρας του το σημείωσε όταν αγωνίζονταν στην Κατοβίτσε (1999-2003) πριν έρθει στην Ελλάδα. “Στον ΠΑΟΚ είχα την τιμή να παίξω δίπλα σε μεγάλους παίκτες. Ποιον να πρωτοαναφέρω; Έπαιξα δίπλα σε πολύ μεγάλα ονόματα και έκανα πολλούς φίλους. Γι’ αυτό στην ερώτηση ποια ήταν η πιο δύσκολη ή άσχημη στιγμή στον ΠΑΟΚ η απάντηση είναι εύκολη: τώρα που φεύγω! Η αποχώρησή μου από τον ΠΑΟΚ είναι η πιο δύσκολη στιγμή για μένα… Αλλά όλα τα πράγματα στη ζωή κάποια στιγμή τελειώνουν…”
“Εδώ είναι το δεύτερο σπίτι μας”
Ο “Μίρο” έζησε 9 χρόνια στη Θεσσαλονίκη μαζί με τη γυναίκα του, την Πατρίσια, από το 2003 μέχρι σήμερα. “Προφανώς και νιώθουμε τη Θεσσαλονίκη ως δεύτερο σπίτι μας”, τόνισε. “Άλλωστε εδώ γεννήθηκαν και τα δύο παιδιά μου, και ο Μαξιμίλιαν, και ο Λεόν… Ειδικά γι’ αυτούς η Θεσσαλονίκη και η Περαία που ζήσαμε ήταν το πρώτο τους σπίτι. Άλλωστε και οι δύο γεννήθηκαν στη Θεσσαλονίκη…”. Ο Μαξιμίλιαν είναι έξι ετών και ο Λεόν τριών.
Τα καλύτερα έλεγε πάντα για τον “Μίρο” ο Γκαρσία
Ο Γκαρσία πάντα μνημόνευε την εξαιρετική δουλειά που έκανε ο Σνάουτσνερ και πολλές φορές είχε αναφερθεί στους αφανείς ήρωες του ΠΑΟΚ μιλώντας για τον Πολωνό, τον οποίο φώναζε με το παρατσούκλι “Πολάκο” (σημαίνει Πολωνός στη γλώσσα του Ουρουγουανού). Όντως… ο “Μίρο” ήταν πάντα άψογος στα ανασταλτικά του καθήκοντα. Όποιος έπαιζε από την πλευρά που αγωνίζονταν (διότι έπαιξε και δεξιά και αριστερά στην άμυνα) πάντα υπέφερε και τις περισσότερες φορές οι αντίπαλοι προπονητές έκαναν αλλαγή τον παίκτη που έπεφτε πάνω στον Σνάουτσνερ!
Ήταν αξιαγάπητος από όλους…
Στον ΠΑΟΚ αγωνίστηκε συνολικά σε 122 επίσημα ματς από το 2007 μέχρι σήμερα. Από αυτά τα 95 ήταν για το πρωτάθλημα, τα 11 για το Κύπελλο και τα 16 για την Ευρώπη. “Στον ΠΑΟΚ είχα την ευκαιρία να παίξω 16 αγώνες στην Ευρώπη ενώ στον Ηρακλή είχα παίξει μόνο 2. Και τον Ηρακλή πάντως τον έχω στην καρδιά μου και στενοχωριόμουν που έβλεπα την ομάδα να βυθίζεται και φέτος να πέφτει τόσες κατηγορίες. Ήταν κρίμα…”, τόνισε.

ΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ “ΜΙΡΟ”

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ