Login
Photobucket

photobucket

0 PAOK – Tottenham 0-0

Από:Admin Team




ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΤΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΟΥΡΗ Χάρι Ρέντναπ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ..ΙΣΑ ΙΣΑ..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ…!!!

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΡΙ ΡΕΝΤΝΑΠ

“Η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική”. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό το πράγμα πουθενά αλλού", είπε ο τεχνικός της αγγλικής ομάδας που παραδέχτηκε πως τον ικανοποίησε η εμφάνιση των νεαρών παικτών του. "Στο πρώτο ημίχρονο κρατήσαμε την μπάλα. Είμαι ευχαριστημένος. Οι νεαροί παίκτες του ανταποκρίθηκαν για το διάστημα που έπαιξαν".

Για το πέναλτι που κέρδισε ο ΠΑΟΚ: "Ο παίκτης μου είπε πως δεν άγγιξε τον ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ. Δεν το έχω δει όμως στην τηλεόραση και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Ο τερματοφύλακας μας έκανε καλή δουλειά και είναι από τους καλύτερους τερματοφύλακες στην Πρέμιερ Λιγκ".

Για το πέναλτι που ζήτησε η Τότεναμ: "Έπρεπε να μας δοθεί πέναλτι αλλά παρ' όλα αυτά δεν μας δόθηκε".

Για το αν θεωρεί πως είναι δίκαιο το αποτέλεσμα με βάση τις ευκαιρίες του ΠΑΟΚ: "Θεωρώ πως στο τέλος είχε καλές ευκαιρίες ο ΠΑΟΚ, όμως στο πρώτο ημίχρονο και η Τότεναμ είχε καλές ευκαιρίες".

Για το αν παρατάξει στα επόμενα παιχνίδια την ίδια ενδεκάδα: "Όχι δεν θα παρατάξω την ίδια ενδεκάδα στα επόμενα παιχνίδια. Στα επόμενα θα έχουν επιστρέψει και οι τραυματίες μας, όπως ο Φαν Ντε Φάαρτ και θα αγωνιστούν και εκείνοι".

@@@@ ΜΠΑΛΑ

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ