Login
Photobucket

photobucket

0 "Ανόητο το κράτος με τον ΠΑΟΚ"

aytias PAOK

ΠΑΟΚ από μικρός, Χωρίς να μπει στη λογική της επιλογής μίας αθηναϊκής ομάδας για να διαφημίζεται και να βγαίνει φωτογραφίες. Συνεπής οπαδός σε καιρούς δύσκολους, αλλά και στα εύκολα. Ο Γιώργος Αυτιάς εξηγεί τους λόγους της αγάπης για τον ΠΑΟΚ και... απορεί με εκείνους, που δεν είναι ΠΑΟΚ.

Η πρώτη επαφή με τον ΠΑΟΚ πώς έγινε;

"Αυτή η ομάδα ήταν στην ψυχή μου και στην καρδιά μου από την Σάμο ακόμα. Ο έρωτας με την ομάδα φούντωσε όταν πέρασα φοιτητής στη Θεσσαλονίκη στη Νομική σχολή όπου πήγαινα στην Τούμπα να δω τον ΠΑΟΚ ακόμα και στις προπονήσεις στεκόμουν απέξω και παρακολουθούσα και μέσα στην βροχή. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την σούπερ-ομάδα των Κούδα,Τερζανίδη, Φορτούλα, Ιωσηφίδη, Γούναρη και των υπολοίπων εξαιρετικών ποδοσφαιριστών. Ήταν η καλύτερη ομάδα όλων των εποχών. Δεν γίνεται να μην είσαι ΠΑΟΚ. Είναι η πιο μεγάλη ομάδα και ιδέα στην Ελλάδα".

Αληθεύει ότι παρ` ολίγον να γίνετε ρεπόρτερ ΠΑΟΚ;

"Είναι αλήθεια. Σε μία προπόνηση του ΠΑΟΚ στην Τούμπα και ενώ προπονούνταν οι παίκτες, εγώ και οι συμφοιτητές μου προσπαθούσαμε να κάνουμε περιγραφή του τότε εσωτερικού διπλού. Με προσέγγισε ένας δημοσιογράφος από τα "Σπορ του Βορρά" επί Μπούζα διευθυντή, και μου είπε ότι η εφημερίδα έψαχνε για νέους δημοσιογράφους. Τροχοπέδη να μην ασχοληθώ με το αθλητικό ρεπορτάζ και τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ στάθηκε ένα δύσκολο μάθημα που θα έδινα προσεχώς στην εξεταστική".

Μετανιώσατε ποτέ που είπατε "όχι" εκείνη την ημέρα;

"Όχι δεν το μετάνιωσα. Για μένα πρότυπο αθλητικού σπορκάστερ ήταν ο Γιάννης Λογοθέτης και κανένας δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του".

Για τον Ζαγοράκη τι έχετε να πείτε;

"Τα καλύτερα. Τον πάω πολύ τον Θοδωρή. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρει πολύ καλά και φέτος και για όσο συνεχίζει να είναι στο τιμόνι της ομάδας. Τον άκουσα πολύ καλά στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου και με κάλυψε. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να σταθεροποιηθεί στο Γιουρόπα Λίγκ και να κάνει το βήμα παρά πάνω. Ο κόσμος έχει απαιτήσεις. ΠΑΟΚ είσαι".

Την κίνηση του να κλείσει την πόρτα στον Ολυμπιακό για το θέμα του Αντελίνο Βιεϊρίνια πώς την κρίνετε;

"Ο Βιεϊρίνια αν δεν κάνω λάθος έχει ρήτρα 15 εκατομμύρια ευρώ. Ο Ζαγοράκης μιλάει για 12-13, άρα το κουβεντιάζει και με 10. Τρία εκατομμύρια στο χέρι και τον Μήτρογλου μαζί είναι πολύ λίγα. Θεωρώ ευφυέστατο το Ζαγοράκη, που φέρεται να ζήτησε 5 εκατομ. και τον Μιραλάς, αλλά και πάλι ο Πορτογάλος είναι 10 κλάσεις ανώτερος του Μιραλάς. Ο Βιεϊρίνια βλέπει δίχτυα από 40 μέτρα μακριά. Έχει αυτό που λέμε ταμπλό και μέσα στο μπάσκετ. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στους δυο".

Με τι ποσό θα ήσασταν ικανοποιημένος ως ΠΑΟΚτσής;

"Κακά τα ψέματα του Βιεϊρίνια του αρέσουν τα μεγάλα σαλόνια. Θεωρώ ότι κάθε τι πουλιέται στον καιρό του και ο ΠΑΟΚ πρέπει να πάρει πολλά για να δώσει έναν τέτοιο παικταρά. Μία συμφέρουσα επένδυση θα ήταν να πάρει τρεις παίκτες και 5 εκατομμύρια για να βάλει χρήματα και στην άκρη. Αυτό πιστεύω εγώ".

Από τα λεγόμενα σας ο Βιεϊρίνια είναι ο αγαπημένος σας παίκτης;

"Δεν ξεχωρίζω κάποιον. Αν φύγει ο Βιεϊρίνια πιστεύω ότι μεγάλη φίρμα της ομάδας θα γίνει ο σέντερ φορ, ο Αθανασιάδης. Έχει στόφα μεγάλου παίκτη όπως και ο Τσουκαλάς στο κέντρο. Πρέπει να βγάλει μπροστά τους μικρούς ο ΠΑΟΚ, να αποκτήσει ταχύτητα και να γίνει πιο επιθετικογενής".

Ο Μπόλονι είναι λάτρης αυτής της φιλοσοφίας που μόλις αναφέρατε...

"Δεν μπορώ να κρίνω έναν άνθρωπο αν δεν δω το έργο του. Πρέπει να δώσει τα διαπιστευτήρια του ο Ρουμάνος τεχνικός και να μας κερδίσει εμάς τους ΠΑΟΚτσήδες. Εγώ πάντως ήθελα τον Άγγελο στην ομάδα. Την ξέρει την ομάδα όσο κανένας άλλος, αλλά άλλο τι θέλω εγώ και άλλο τι θέλει ο Ζαγοράκης. Αυτός ξέρει καλύτερα...".

Γιατί τόσα χρόνια επί κυβερνήσεων των δυο μεγάλων κομμάτων δεν έχει λυθεί το ζήτημα χρέη στον ΠΑΟΚ;

"Γιατί το κράτος κάνει ανοησίες. Είναι σκληρό και αδιάφορο απέναντι σε όλες τις ομάδες. Ο ΠΑΟΚ φέρνει λεφτά και αξίζει το respect όλων όπως υποστηρίζει και η νεολαία".

Στο "Alter" είστε ο μοναδικός ΠΑΟΚτσής;

"Αν έρθετε στο γραφείο μου είναι όλα ασπρόμαυρα. Από το ντοσιέ, τους στυλούς και ότι μπορείτε να φανταστείτε. Φροντίζω και αγοράζω πράγματα από την μπουτίκ του ΠΑΟΚ συχνά μιας και δεν μπορώ να έρθω Τούμπα. Έχω ένα κάδρο με την δοξασμένη ομάδα του Κούδα και λέω στους συναδέλφους μου: "Όποιος μπει και δεν προσκυνήσει το κάδρο περνάει έξω". Ήταν πέντε οι ΠΑΟΚτσήδες στο Alter και τους έκανα δέκα, εγώ προσωπικά".

Στην Τούμπα, δεν σας βλέπουμε συχνά. Στην Αθήνα, στους αγώνες του ΠΑΟΚ, εκδηλώνεστε;

"Έχω πανηγυρίσει όλα τα γκολ της ομάδας μου και στις έδρες των αντιπάλων. Αν με κοιτάνε στραβά που πανηγυρίζω για τον ΠΑΟΚ, τους κοιτάω και εγώ. Όταν θα μπει γκολ θα κάτσω κάτω; Δεν προκαλώ όμως ποτέ με χειρονομίες και για αυτό δεν είχα προβλήματα. Θυμάμαι όταν κερδίσαμε 4-0 με προπονητή τον Λες Σάνον το πανηγύρισα έξαλλα, πριν δυο χρόνια με τον Ολυμπιακό στο πρωτάθλημα επίσης, κ.α".

Μετά από μία μεγάλη επιτυχία του ΠΑΟΚ έναντι των τριών "δυνατών" μέσα στην Αθήνα πόσο ικανοποιημένος νιώθει ο Γιώργος Αυτιάς στην ανάγνωση των πρωτοσέλιδων των αθλητικών εντύπων την επομένη;

"Είναι ψυχρό το αίμα του δημοσιογράφου εκείνη την στιγμή που διαβάζει τα πρωτοσέλιδα. Είσαι ευπρεπής όταν κερδίζει η ομάδα και δεν μειώνεις τον αντίπαλο. Έτσι λειτουργώ εγώ. Υπήρχε όμως μία φορά που κέρδισε ο ΠΑΟΚ και μπήκα και κρατούσα στυλό του ΠΑΟΚ καθ` όλη τη διάρκεια της εκπομπής και όχι μόνο στα αθλητικά πρωτοσέλιδα. Έτσι έδειξα την χαρά και την ικανοποίηση μου για το αποτέλεσμα της ομάδας μου. Δεν περιγράφεται πόσα μηνύματα βρήκα μετά στο κινητό μου".

Για το τέλος, παιχνίδι στην Τούμπα με τον Ζαγοράκη παρέα έχετε παρακολουθήσει;

"Έχει γίνει και αυτό. Πέρσι με την ΑΕΚ όταν την κερδίσαμε και εξασφαλίσαμε τη συμμετοχή στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λίγκ. Καθόμουν δίπλα-δίπλα με τον Ζαγοράκη. Αυτό όμως που μου έμεινε χαραγμένο στη μνήμη και δεν μπορώ να ξεχάσω ήταν ότι ενώ ο ΠΑΟΚ είχε απλώσει το σεντόνι, ο Ζαγοράκης είχε τόσο άγχος, μα τόσο άγχος, άλλο να το λέω και άλλο να το βλέπεις".

Πηγή:paok24.com

facebook twitter digg delicious stumbleupon linkedin googlebuzz more

Photobucket
  • ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ.........ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΙ,ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ .........ΜΑΓΕΙΑ